Tuesday, June 12, 2012

Terima Kasih Kerajaan...


Rakyat harus menghargai dan berterima kasih kepada kepimpinan kerajaan Barisan Nasional (BN) kerana telah berjaya membela nasib rakyat di seluruh negeri walaupun ada segelintir permasalahan tidak dapat dilaksanakan lagi..

Inilah sebenarnya matlamat utama BN untuk membela nasib rakyat dengan menyalurkan pelbagai projek pembangunan, tidak mengira di bandar mahupun luar bandar..Malah kerajaan juga tidak meminggirkan mana-mana kawasan daripada pembangunan malah sentiasa berusaha membahagikan sama rata segala projek di semua kawasan..

Untuk membuktikan komitmen rakyat terhadap kerajaan selama ini, sokongan rakyat terhadap kerajaan harus diteruskan untuk memastikan kesinambungan projek pembangunan di negeri ini dan sekiranya rakyat tidak menyokong usaha kerajaan, mereka tidak akan dapat menikmati segala kesenangan yang dirasai seperti hari ini.

Jadi walaupun ada pembangunan yang belum lagi dinikmati oleh rakyat, kita sebagai rakyat haruslah bersabar dan sentiasa berkeyakinan dengan kerajaan sedia ada..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...