Wednesday, May 30, 2012

Kebangkitan SWP...

Presiden Parti Pekerja Sarawak (SWP) Larry Sng menyifatkan SWP sebagai platform untuknya bangkit semula dalam arena politik di negeri ini setelah sekian lama tidak berparti.

Menurutnya yang juga Penasihat Belia di Pejabat Ketua Menteri, masa depan politiknya sebelum ini kian pudar setelah menghadapi krisis dengan Parti Rakyat Sarawak (PRS).

Bagaimanapun, ia tidak menghalang saya sebelum ini berkhidmat kepada rakyat.

Meskipun bukan bergelar Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelagus lagi, Ketua Menteri sambil disokong oleh Perdana Menteri telah melantik saya sebagai penasihatnya dalam soal belia di pejabatnya.

Mereka berdua (Ketua Menteri dan Perdana Menteri) sangat baik kepada saya sehingga memberikan peluang saya untuk bekerja dengan mereka.

Kepercayaan mereka berdua masih tinggi terhadap saya. Cuma politik cemburu PRS yang ‘membunuh’ saya selama ini namun saya ‘hidup’ kembali sekarang..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...