Thursday, August 2, 2012

Sabar Sampai Bila??

Rakyat di konstituensi Santubong dinasihatkan agar bersabar untuk menunggu pembangunan infrastruktur yang akan dilaksanakan di kawasan masing-masing.

Ahli Parlimennya Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar berkata, pelaksanaan terutamanya yang melibatkan projek-projek mega akan memerlukan sedikit masa untuk diselesaikan dan bergantung kepada agensi pelaksana.

Beliau juga berkata, kerajaan telah menyenaraikan semua pembangunan kepada rakyat tetapi kita berharap anda memberi sedikit masa bagi menyelesaikan pelaksanaannya..sebagai contoh misalnya projek benteng yang sedang dilaksanakan akan memerlukan sedikit masa untuk disiapkan dan yakin ia mampu disiapkan menjelang akhir tahun ini.

Secara keseluruhannya,jabatan kerajaan terutamanya Jabatan Kerja Raya (JKR) telah mencapai kecemerlangan dalam sebahagian daripada projek mereka untuk menyelenggara dan menaik taraf infrastruktur asas..

!!!Apa yang penting sekali, pastikan semua projek-projek bukan saja di Santubong malah di tempat lain berkualiti dan tahan lama supaya rakyat dapat menikmati kemudahan tanpa sebarang masalah-masalah yang mungkin menimbulkan ketidakpuasaan rakyat..!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...