Thursday, September 6, 2012

Masing Abaikan Khabar Angin

Presiden Parti Rakyat Sarawak (PRS) Tan Sri James Masing tidak mengambil serius khabar angin untuk ‘memusnahkan’ beliau dan calon PRS pada Pilihan Raya Umum Ke-13(PRU13) akan datang.

Masing yang juga Menteri Kemajuan Tanah berkata, sebaliknya beliau akan mengetepikan spekulasi seperti itu kerana ia sudah sering kali dinyatakan sebelum ini.

“Saya merasakan ia hanya khabar angin sahaja. Jika ia khabar angin saya ketepikan sahaja dan tidak perlu untuk saya mengulas.

“Saya biasanya tidak mempercayai khabar angin dan sudah lama saya mendengarnya malah kerap kali saya sudah mendengarnya,” katanya.

Beliau berkata demikian berhubung kenyataan dalam satu laman portal bloger yang dipetik sebagai berkata, khabar angin berleluasa untuk ‘memusnahkan’ Masing dan calon PRS pada PRU akan datang muncul ekoran daripada satu pertemuan sulit antara parti baharu kontroversi, Parti Pekerja Sarawak (SWP) dan Parti Demokratik Progresif Sarawak (SPDP).


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...