Tuesday, April 10, 2012

Dr M Kesal Dengan Samy Vellu...

Betul ker Tun Dr Mahathir menyimpan dendam terhadap bekas Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu ketika di dalam era pentadbirannya sewaktu menjadi PM????..dalam sebuah akhbar tempatan Tun kesal dengan sikap Samy yang suka menyingkirkan calon yang berpotensi untuk mengemudi parti itu..Ini termasuk presiden IPF..nampaknya masalah dalaman MIC sikit 'terbongkar' dengan kenyataan Tun ini apabila Tun mengulas dakwaan Samy yang mengatakan Tun berdendam dengan beliau dan menjadi punca kekalahannya ketika PRU 2008...

Apa-apa pun ini mungkin kisah lama ketika dalam era pemerintahan Tun namun apa yang pasti sekarang bagaimana cara untuk menyelesaikan dan memulihkan kembali kemelut yang pernah melanda ini..

p/s seharusnya semua bekas-bekas pemimpin ini, memberi nasihat yang berguna dan gunakan masa sekarang ini membantu dalam pelaksanaan dasar-dasar kerajaan yang masih belum mencapai sasaran..sama-sama kita membangunkan negara Malaysia supaya menjadi sebuah negara yang aman dan berjaya...peace yoo!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...